بلاگ

مزایای یوگا در بارداری

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

کلاس‌های یوگای بارداری امروزه طرفداران بسیاری دارد. اگر یوگا با یک ورزش استقامت قلب و عروق مانند پیاده‌روی همراه شود، می‌تواند راه ایده‌آلی برای تناسب اندام در دوران بارداری باشد.

کلاس‌های یوگای بارداری امروزه طرفداران بسیاری دارد. اگر یوگا با یک ورزش استقامت قلب و عروق مانند پیاده‌روی همراه شود، می‌تواند راه ایده‌آلی برای تناسب اندام در دوران بارداری باشد. این ورزش برای داشتن یک بارداری راحت مؤثر است، اما باید توجه داشت که ورزش کردن برای شما مضر نباشد و با مشورت پزشک خود برای انجام یوگا اقدام کنید. با آموختن تکنیک‌های مفید یوگا می‌توانید مشکلات بارداری را به حداقل برسانید. توجه داشته باشید که یوگا هم مانند هر ورزش دیگری، نکات ایمنی مهمی دارد که باید در بارداری مورد توجه قرار گیرد. در این مطلب با یوگا در طول دوران بارداری، بهترین حرکات یوگا و همچنین نکات مهمی در مورد آن آشنا خواهید شد.

 

درباره مراکز مامایی

مرکزهایی تحت عنوان مراکز خدمات مشاوره و خدمات مامایی، چند سال است که با مجوز وزارت بهداشت در ایران راه‌اندازی شده است. هدف کلی این مراکز حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق مشاوره و ارائۀ خدمات مامایی به زنان است. این مراکز با برگزاری کلاس‌های مختلف برای مادران باردار یا کسانی که قصد باردار شدن دارند، تلاش می‌کنند تا سلامت مادر و جنین را در دوران بارداری افزایش دهند. 

اخرین اخبار

Search